Sunday, October 30, 2011

New Post :D

As salam. Hai rasanya macam dah lama tak update blog. Hari ini singgah sekejap ye, rindu pulak kat blog. weehee :) Semalam baru sampai Terengganu, hari tu cuti Deepavali one week. Best kot balik rumah, tp duduk dekat maktab pun best jugak because dapat jumpa and lepak and kawan-kawan sekelas. Rindu diaorang. Bila dah ada dekat Terengganu, rindu kawan-kawan dekat KL. Bila balik KL, rindu Terengganu pulak. Hihihihihi :D

Actually I was confused nak balik KL ke tak raya haji ni sebab baru je sampai maktab semalam, pastu khamis ni dah nak balik KL sampai hari Isnin, and then two weeks after that cuti semester. Haih kalau saya kaya, setiap hari balik hari from Terengganu to KL pun boleyy (haha melampau ngat la tu) haha but now I dah decide, confirm I'm going back to KL on this Thursday night. yeayeay. Next next time sy nak try raya haji dekat Terengganu or Kelantan laa, dengar cerita macam meriah je :) 

Minggu ni kelas kteorg macam takde lecturer sangat. Kalau saya tau boleh la saya extend cuti saya lelame sikit.(mcm boleh je, haha) haishh =,= Tapi tak boleh nak enjoy sangat la kalau takde lecturer pon, sebab banyak sangat kerja yang nak kena buat.

Okay la, I have to go. Before that, I want to wish Selamat Hari Raya Aidil Adha Maaf Zahir Batin :)  


*Agak-agak tahun bila la saya dapat pergi Haji and Umrah, teringin sangat nak menjejakkan kaki ke Tanah Suci secepat yang mungkin, insyaAllah <3

Wassalam :)

1 comment:

  1. Assalamualaikum dan Salam Ziarah dari Jamal..

    Datang lihat dan baca entry menarik disini. Follow blog nie sekali...:-)

    Oil and Gas Blog

    ReplyDelete