Friday, June 17, 2011

Bye-bye rumahku syurgaku !

As salam. Esok aku dah nak gerak pergi Terengganu. Umi cakap, lepas subuh kita gerak. Sebab jalan jauh and kteorang satu family pun blm pernah gi Terengganu lagi, so pergi awal la, if ada apa-apa senang sikit. Haihh sedihnya nak tinggal kan rumah. Lagi sedih sebab hari ini last aku tidur kat katil aku dengan nenek (mak) tersayang. Harap-harap mak tak sedih sangat. Sebab ni first time kot aku jauh dari mak and family aku ;(
Takpelah nak menuntut ilmu kan :) harap-harap aku pun tak ikut perasaan sedih aku sangat. Belum pergi lagi, tapi aku dah rasa sedih gilaa.. waaa :( Im gonna miss my umi, walid, mak, brothers, bibik, my cats(Merah&Awang), aunty-aunty, uncle-uncle, and cousins ! Haih rasa macam nak bawak satu kampung je gi Terengganu. hehehe ;) And also, my friends tooo (I already miss you guys ! )

Actually sekarang ni aku tengah tunggu member aku (Lina), dia ajak main boling pulak. Ingat nak ajak minum je tadi. Takpelah, last day nak jumpe member aku ni haa. Sedeh je. Pasni dah jarang jumpa!

Okaylah, got to go. Tolong doakan perjalanan aku sekeluarga selamat. Aku harap Allah permudahkan segala urusanku kat sana. Harap-harap aku tak tertinggal benda-benda penting yang perlu di bawak ke sana. Harap-harap semua benda yang aku bawak tu memang cukup la untuk keperluan seharian aku. Amin.


As salam.....

No comments:

Post a Comment