Friday, May 6, 2011

HAPPY BIRTHDAY GRANDMA (Mak)




 Happy 80th Birthday Mak, semoga Mak panjang umur dan dimurahkan rezeki.
I LOVE YOU muah :')



Birthday mak 30 April yang lalu. Tapi kteorg sambut hari ahad bersamaan 1 May. Kira sekali dengan family gathering la. Rindu aunty2 aku yang dah lama tak jumpa. Gambar kat atas tu gambar nenek(mak) aku. Ni la nenek yang jaga aku sejak aku kecik lagi. Dye duduk dengan family aku sekarang. Aku tak boleh bayangkan kalau nenek aku takde. Seriously. Tiap-tiap hari jumpa, tidur sekatil. Masa kecik2 dulu nenek aku ni la yang selalu ajar aku mengaji. Ingat lagi sampai sekarang. Hehe. Macam mana la bila aku dah masuk mana-mana U nanti, mesti dah tak jumpa selalu :(

Aku sentiasa berdoa dan berharap nenek aku panjang umur, boleh tengok aku berjaya, berkahwin hehehe, insyaAllah :)

No comments:

Post a Comment