Saturday, September 17, 2011

Heyy hari ini saya rajin,

mengubahsuai blog saya pada jam 3.00 pagi, bertarikh 17 September 2011. Okay tak perlu bgtau secara detail sebenarnya. Haha. Saya suka background blog saya yang baru walaupun agak berserabut sikit ( sebab saya taktahu sangat edit2 nih), tapi malas nak layan. Saya buat yang termampu je. Saya taktahu lah saya mimpi apa semalam, tetiba hari ni tergerak nak sign in blogspot, then terajin pulak nak mengedit background walaupun assignment masih lagi menggunung tinggi. Pergh pesal ayat aku ni. okay whatever.

Ohh ya belum terlambat lagi nak wish Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin and Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke-54 tahun and and Selamat Hari Malaysia ;)) 


Raya tahun ni bg saya amat la tak best. Takde mood nak sambut. Sebab tu la takde gambar. Terlalu banyak kerja sampai nak raya pun tak sempat. Cuti pun seminggu je, raya ke- 5 dah kena balik Terengganu. Tak sempat nak pergi openhouse, tak sempat nak jumpa kawan-kawan sebandar. Haih sedeh dia tak payah cerita laa, malas nak layan perasaan sendiri. Terpaksa la raya dekat IPG je. heh, raya la jugak tu. Syukur, walaupun raya tak semeriah tahun lepas. Hope next year ada lagi Ramadan untuk saya and dapat beraya macam zaman dulu-dulu, meriah kemain lagi, insyaAllah :)

oklaa, sebelum merepek terlalu banyak, baik saya stop. Saya nak berangkat, nak beradu. Good Night Peeps, Assalamualaikum <3

No comments:

Post a Comment